بهینه سازی لینک های تبلیغاتی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت منظور از تبلیغات متنی همان لینکی است که بطور معمول در ستون های کناری، فوتر، میان متن و گاه در منوهای سایت های پذیرنده ی تبلیغ قرار داده می شود. مطمئنا تعداد زیادی از این قبیل تبلیغات را در سایت های مختلف مشاهده کرده اید. ورای جنبه اطلاع رسانی و تبلیغات محصولات، بسیاری از این لینک ها صرفا با هدف افزایش ترافیک و بهبود رتبه در گوگل، خرید و فروش می شوند. از همین رو گوگل تبلیغات لینکی بی ارتباط به موضوع سایت را به عنوان اسپم شناسایی می کند. یعنی همان چیزی که در انواع سایت های ایرانی به وفور مشاهده می کنیم: جنگلی از لینک های بی ربط با یکدیگر و با موضوع طراحی سایت. اما به هر حال لینک ها هم در سئو اثرگذارند و هم برای صاحبان سایت ها (و بویژه کسانی که به تازگی طراحی سایت را برای شرکت خود انجام داده اند) از حیث درآمدی حائز اهمیت اند.

پس چه باید کرد تا بتوان بدون اسپم شدن از مزایای لینک ها در طراحی سایت استفاده کرد؟

  • هنگام لینک دادن در یک سایت باید دقت کنید که لینک ها را مستقیما به سایت اصلی خود ندهید تا سایت شما دامنگیر عواقب تقلب در رتبه نشود. در طراحی سایت شما می توانید این گونه لینک ها را به سایت های کمکی خود ارجاع دهید و سپس از آن سایت های کمکی به سایت اصلی خود لینک کنید.
  • همان طور که اشاره کردیم لینک ها باید با موضوع سایت ارتباط و هم خوانی داشته باشند از این رو در طراحی سایت می توان از یک تکنیک برای ایجاد ارتباط بین لینک و موضوع سایت استفاده کرد: ایجاد داستان های کوتاه درباره آگهی. در واقع گوگل برای تشخیص ارتباط مبدا و مقصد لینک، کلمات نزدیک به متن لینک را بررسی می نماید. از این رو پس از طراحی سایت، تمرکز را بر مرتبط ساختن متن اطراف لینک (در سایت گیرنده و دهنده لینک) بگذارید. برای مثال فرض کنید صفحه فروشنده یا پذیرنده لینک به موضوع طراحی سایت مربوط است (سایت A) و سایتی خریدار لینک (سایت B) به موضوع سفر است. در روش رایج لینک دهی مثلا کلمه رزرو آسان هتل از سایت A به سایت B لینک می شود اما در روش ارتباط سازی همین لینک در قالب یک داستان کوتاه داده می شود. “حتی هنگامی که شما در مسافرت هستید و از حضور در یک هتل زیبا لذت می برید ما مشغول طراحی سایت و انجام کلیه اقدامات بهینه سازی آن هستیم و بدین گونه قبل از بازگشت شما طراحی سایت و امور سئوی آن کاملا انجام شده است.”

سفارش طراحی سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت،سفارش طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: